Gaskedel ecoVIT exclusiv

Stærk og effektiv industrigaskedel

Med ecoVIT exclusiv kombinerer Vaillant den gulvstillede gaskedel med innovativ kondensationsteknik. ecoVIT exclusiv er især velegnet til nyinstallationer og udskiftning af gamle anlæg. En ecoVIT exclusiv opfylder alle de krav, der stilles til moderne og miljøvenlige gaskedler.

ecoVIT exclusiv byder på en høj nyttevirkning og et lavt elforbrug med minimum miljøbelastning. Gaskedlen er termisk tung, hvilket betyder at den indeholder en stor vandmængde. Dette giver kedlen en rolig og lydløs drift - dermed er den også optimal til vandbårne kaloriferer, samt huse med ældre rørinstallationer.

ecoVIT exclusiv har en perfekt og stærk partner, nemlig varmtvandsbeholder actoSTOR VIH K 300 på 150 liter, som har samme design som kedlen.

Den lagdelte beholder kan yde den samme mængde varmt vand som en traditionel 300 liter beholder – hermed dækker actoSTOR rigeligt varmtvandsbehovet for bygninger med op til flere lejligheder.​

multiMATIC VRC 700 er den fleksible, intelligente og brugervenlige vejrkompensering du nemt og enkelt kan styre ecoVIT exclusiv med. Styringen er med dansk tekst, og kan monteres i kedelfronten eller på væggen og anvendes som fjernbetjening.

- Få den maksimale komfort ved at installere det smarte og intelligente internetkommunikationsmodul VR 900, hvor fjernbetjening og analysering hurtigt kan foretages online og via en gratis mobil App.​

• ERP energimærke A
  • ​Fås i 5 ydelsesstørrelser
  • ​Høj virkningsgrad – udnytter gassen tæt på 100%
  • ​Stor vandvolumen i gaskedlen – termisk tung 85-110 liter
  • ​Enkel betjening og attraktivt design
  • ​Ideel til huse op til 1.400 m2
  • ​Tilbehør: Specialdesignet 150 liter varmtvandsbeholder
  • ​Mulighed for kaskadeløsninger – op til 4 ecoVIT

Kig ind på www.vaillant.dk hvis du ønsker at vide mere om vores energi-effektive produkter.​

Brændselsforeningen er et over 100 år gammelt andelsselskab i Nykøbing Mors.

"Virkelig flinke folk - lige fra at tale med Kai til den servicemontør der kom for at skifte min vandhane.
​Endda til aftalt tid, så jeg ikke skulle vente på dem"

- Hanne Brodersen

Har du spørgsmål eller
​ønsker du at høre nærmere?

Find vores kontaktoplysninger herunder.

N.A Christensensvej 20, 7900 Nykøbing Mors

Klik her for rutevejledning

E-mail: info@braendselsforeningen.dk

Indhent et tilbud.

Telefontider

Mandag - fredag: 08.00 - 16.00

Lørdag og søndag: lukket

Mails besvares alle dage.