Blikkenslager med fokus på kvalitet

Vi har en dygtig blikkenslager, der står klar til at hjælpe dig med diverse blikopgaver. For os er der ikke nogen opgaver, som hverken er for store eller for små, vi hjælper der, hvor vi kan.

En blikkenslager med flair for udvendigt blikarbejde

Når du har renoveret din hus facade eller du har fået lagt nyt tag på din bygning, er det tit de sidste detaljer, der mangler. Med en blikkenslager kan du få hjælp til at lave nye, flotte tagrender og nedløbsrør, eller du kan få beklædt facaden med flot zink.

Vores blikkenslager kan hjælpe dig med det hele. Vores blikkenslager kan også hjælpe dig med at inddække din skorsten, så den får et flot og afsluttet udseende.

Når vi udfører blikarbejde, udføres det i enten zink, kobber eller aluminium. Du kan vælge det materiale, der passer bedst til din bygning eller bolig.

God service og flot arbejde

Vælger du en blikkenslager fra vores firma, til at klare dit blikarbejde, er du garanteret en super god service, da det er en af de ting, vi vægter højt. Vi ønsker at gøre vores kunder glade og tilfredse med det stykke arbejde, vi har udført for dem, så de har lyst til at benytte vores blikkenslager en anden gang.

Skriv en mail til os på info@braendselsforeningen.dk for at høre nærmere om, hvad vi kan tilbyde dig.

Firmainformation

Adresseinformation