​Luft/vand-varmepumperaroTHERM

Intelligent og effektiv aroTHERM luft/vand-varmepumpe til ethvert behov

- som komplet system eller som hybridløsning

Vaillants luft/vand-varmepumpe aroTHERM anvender effektivt luftens gratis energi til opvarmning af din bolig – til såvel varme som varmt vand. Varmepumpen er frekvensstyret og tilpasser sig automatisk opvarmningsbehovet i boligen, således at der altid opnås maksimal udnyttelse af luftens energi. Investeringen er overskuelig og du kan se frem til en meget lavere varmeregning.

Med en aroTHERM har du et komplet varmepumpeanlæg i én og samme udendørsenhed. Indendørs kan du nøjes med at få monteret en styring, et hydraulisk modul og en varmtvandsbeholder.

aroTHERM luft/vand-varmepumpen kan i kombination med en anden varmekilde anvendes som hybridløsning - eksempelvis med et gas- eller oliefyr. Her udnytter aroTHERM de vedvarende energikilder optimalt, og får kun opbakning fra den kombinerede varmekilde, hvis naturen ikke kan slå til. Ved en hybridløsning kan du også med fordel vælge at bruge solenergi til produktion af det varme brugsvand.

aroTHERM er nem og enkel at betjene med styringen multiMATIC VRC 700, som helt automatisk sørger for at den optimale udnyttelse opnås. - Få den maksimale komfort ved at installere det smarte og intelligente internetkommunikationsmodul VR 900, hvor fjernbetjening og analysering hurtigt kan foretages online og via en gratis mobil App

• ErP Energimærke A++
  • Lavt strømforbrug
  • Frekvensstyret kompressor
  • 4 ydelser: 5, 8, 11 og 15 kW
  • Kompakt størrelse og diskret design
  • Enkel installation
  • Indbygget lydreduktion
  • Kan anvendes som hybridløsning

Kig ind på www.vaillant.dk hvis du ønsker at vide mere om vores energi-effektive produkter.

Firmainformation

Adresseinformation