Service af gasfyr, reparation og installation

Hvis du bor i Nykøbing Mors, Thisted, Skive eller omegn og har brug for hjælp til dine gaskedler, kan vi hjælpe dig godt på vej.

Vi har mange års erfaring inden for service af gasfyr, og vi vil derfor kunne hjælpe dig med en stor mængde af de arbejdsopgaver, som kan være at finde i forbindelse med gaskedler.

Installation af nye gaskedler

Foruden service af gasfyr kan vi også hjælpe dig med installationen af helt nye gaskedler. Hvis du ønsker at skifte dine nuværende gaskedler ud med en ny, så står vi klar til at hjælpe dig med overgangen.

Vores dygtige fagpersonale hjælper dig med at få installeret de nye gaskedler på bedst mulig vis og uden det mindste besvær.

Reparation og service af gasfyr

Vi tilbyder også hjælp med reparation og service af gasfyr. Det kan for eksempel være, at du har fået en skade på en af dine gaskedler og derved har brug for at få den repareret i stedet for at udskifte den.

Vi følger op på reparationen ved et efterfølgende serviceeftersyn, så vi kan sikre, at der ikke kommer nogen uforudsete fremtidige skader på dine gaskedler.

Hør mere om dine muligheder

Ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde, er du velkommen til at udfylde vores kontaktformular – så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan selvfølgelig også ringe til os på telefon 97 72 08 33 eller sende os en e-mail på info@braendselsforeningen.dk, hvis du har brug for reparation eller service af gasfyr.

Firmainformation

Adresseinformation